Nina Ricci Рremier jour поставя сияйно начало на всеки ваш ден

Nina Ricci Рremier jour поставя сияйно начало на всеки ваш ден

Лайфстайл

Nina Ricci Рremier jour е нежен цветен парфюм за жени, представен през 2001 година. Създаден е от големите имена в бранша Софи Лаб и Карлос Бенаим. Ароматът е универсален и е подходящ за всякакъв повод през цялата година. Слънчевата уханна композиция дава отличен старт на деня ви и поддържа доброто настроение до вечерта. Връхните сияйни нотки жълта мандарина и гардения придават оптимизъм и жизнерадост на аромата. В сърцето на уханието пулсират орхидея и сладък грах, а базовите акорди поставят мускус и сандалово дърво.

В превод от френски името на парфюма означава „Първият ден“

Nina Ricci Рremier jour е обещание за възраждане, за завръщане към чувствената природа на жените. Ароматът докосва всички сетива със сиянието си и завладява, както тялото, така и ума. С Nina Ricci Рremier jour поставяте ново начало в живота си, с което си обещавате да сте щастливи и уверени в магията на женствеността и силата на неповторимото си излъчване.

В духа на цялостното послание на аромата е и неговият флакон, проектиран от Фабиен Барон. Флаконът има стъпаловидна структура, а всяка капчица парфюм ви отвежда с едно стъпало по нагоре в скалата на позитивизма и увереността, че всичко най-добро предстои.

Вярата, че най-доброто предстои води забележителната Nina Ricci през целия й живот

Nina Ricci е родена в Торино през 1883 година под името Мария Ниели. Още в ранната й възраст се премества да живее във Франция, а 13-годишна вече работи като чирак на шивачка. Твърдо решена да изгради кариера в областта на модата, тя работи при различни дизайнери, докато през 1932 г. с помощта на съпруга си Луи, който е бижутер, създава собствената си марка Nina Ricci.

Започва с проектирането и изработването на рокли и постепенно превръща компанията си в един от световните лидери в модния бранш. Първия парфюм с марка Nina Ricci е пуснат на пазара през 1946 година. Той е разработен в сътрудничество със сина на създателката на модната къща – Робер, кой е категоричен, че „всеки негов аромат трябва да бъде истинско произведение на изкуството“.

Две години по-късно се появява емблематичният L’Air du Temps, който носи духа на следвоенните години и така жадувания мир след съкрушителната Втора световна война. Особено популярен става флаконът на парфюма, увенчан с кристален гълъб, символ на любовта и свободата. L’Air du Temps и до днес е емблемата на Nina Ricci и вдъхновява всички следващи аромати в колекцията на модната къща.

Днес дрехи, аксесоари и парфюми Nina Ricci се продават по целия свят и запленяват със своята автентичност и позитивното си послание за свободен полет на духа.